InclusionToC
Erasmus+
31.05.2022 do 31.05.2024
Odwiedź stronę projektu
Tytuł projektu: Teoria zmiany na rzecz włączenia migrantek do kształcenia i szkolenia zawodowego
Nazwa skrócona projektu: InclusionToC
Zapisz się już dziś na INFO DAY projektu InclusionToC i zdobądź cenne narzędzia do swojej pracy!
Cele projektu

Podnoszenie świadomości personelu i trenerów kształcenia i szkolenia zawodowego na temat przeszkód związanych z przecięciem migracji i nierówności płci.
Pomoc organizacjom kształcenia i szkolenia zawodowego w stosowaniu metody partycypacyjnej (z udziałem pracowników kształcenia i szkolenia zawodowego oraz migrantek) w celu stosowania TOC w instytucjach kształcenia i szkolenia zawodowego.
Wzmocnienie pozycji migrantek oraz zwiększenie ich umiejętności miękkich i przywódczych, pracować, jako wzór do naśladowania we własnych społecznościach.
Wspieranie integracji migrantek w kształceniu i szkoleniu zawodowym.
Uczynienie kształcenia i szkolenia zawodowego bardziej atrakcyjnym i przyjaznym dla migrantek.
Uzgodnienie wspólnych długoterminowych rozwiązań w celu usunięcia przeszkód w edukacji, takich jak bariery językowe, społeczne i kulturowe.
Uzgodnienie rozwiązań związanych ze szczególnymi problemami, jakie migrantki napotykają ze względu na płeć.
Uczynienie kształcenia i szkolenia zawodowego bezpieczniejszą i bardziej atrakcyjną przestrzenią dla grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji, takich jak migrantki.
Zapobieganie izolacji migrantek poprzez stopniową integrację w ośrodkach kształcenia i szkolenia zawodowego.
Wzmocnienie pozycji migrantek w ich podróżach edukacyjnych.
Zwiększenie szans migrantek na zatrudnienie.
Zaoferowanie konkretnego materiału szkoleniowego na temat umiejętności miękkich, który będzie korzystny zarówno na poziomie zawodowym, jak i osobistym.
Stworzenie środowiska integracji i akceptacji.
Stworzenie rdzenia migrujących kobiet, które po szkoleniu mogą pracować, jako wzór do naśladowania w swoich społecznościach, pomoc młodszym kobietom w ich drodze edukacyjnej.
Podnoszenie kwalifikacji personelu i trenerów kształcenia i szkolenia zawodowego w zakresie korzystania z TOC.
Podnoszenie kwalifikacji migrantek poprzez podnoszenie ich umiejętności miękkich i kompetencji przywódczych.
Zaplanowane rezultaty
Kurs szkoleniowy – Włączenie migrantek za pomocą Theory of Change
Platforma cyfrowa – Partycypacyjne projektowanie z wykorzystaniem TOC w celu włączenia migrantek
Przewodnik szkoleniowy – na temat przywództwa, samorozwoju i wzmocnienia pozycji migrujących kobiet
Działania realizowane w ramach projektu są na bieżąco opisywane w Aktualnościach projektu.

REZULTATAMI REALIZACJI DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH BĘDĄ
Podnoszenie świadomości na temat znaczenia i korzyści płynących ze stosowania praktyk integracyjnych dla migrujących kobiet w kształceniu i szkoleniu zawodowym.
Zwiększenie atrakcyjności kształcenia i szkolenia zawodowego oraz przekształcenie organizacji kształcenia i szkolenia zawodowego w bezpieczniejsze przestrzenie dla grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji, takich jak migrantki.
Stosowanie długoterminowych rozwiązań związanych ze specyficznymi problemami, jakie migrantki napotykają ze względu na swoją tożsamość płciową.
Budowanie potencjału i podnoszenie kwalifikacji personelu i trenerów kształcenia i szkolenia zawodowego w zakresie wykorzystania TOC do stosowania praktyk integracyjnych w swoich organizacjach.
Wzmocnienie pozycji miękkich i przywódczych migrantek, zwiększenie ich gotowości do samorozwoju.
Zwiększenie szans na zatrudnienie dla migrujących kobiet.
Poprawa codziennych problemów życia migrantek.
Wzmocnienie pozycji migrantek, które będą mogły uczestniczyć w procesie wprowadzania zmian instytucjonalnych w organizacji kształcenia i szkolenia zawodowego, poprzez ich udział z wykorzystaniem TOC.
Konsorcjum
Deinde Sp. z o. o.
Lider
Polska
HIP – HUB FOR INNOVATION POLICY S.R.L
Partner
Rumunia
RESEARCH AND EDUCATION OF SOCIAL EMPOWERMENT AND TRANSFORMATIO N-RESET LTD
Partner
Cypr
AINTEK SYMVOULOI EPICHEIRISEON EFARMOGES YPSILIS TECHNOLOGIAS EKPAIDEFSI ANONYMI
Partner
Grecja
CESIE
Partner
Włochy
Media

Zastrzeżenie:
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.