KK 50+
Erasmus+
Cele projektu
Głównym celem projektu jest zwiększanie dostępu do zdobywania i umacniania kompetencji kluczowych przy uwzględnieniu specyfiki osób po 50-tym roku życia.
POZOSTAŁE CELE PROJEKTU TO:
Poszerzanie dostępu do zindywidualizowanych programów kształcenia osób po 50-tym roku życia, uwzględniających specyfikę i potrzeby tych osób.
Wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych wśród osób po 50-tym roku życia w krajach uczestniczących w projekcie.
Wzmacnianie kompetencji kadry trenerskiej i organizatorów edukacji osób dorosłych w UE, poprzez dostarczanie im wysokiej jakości bezpłatnych materiałów wspierających proces kształcenia osób po 50-tym roku życia w zakresie kompetencji kluczowych.

Działania projektu
4 spotkania partnerskie
6 rezultatów pracy intelektualnej (1 metodologia, 4 kursy, 1 wytyczne)
Spotkania upowszechniające rezultaty w 4-ech krajach
Działania realizowane w ramach projektu są na bieżąco opisywane w Aktualnościach projektu.

Planowane rezultaty pracy intelektualnej
Metodologia kursów szkoleniowych „Kompetencje kluczowe dla osób 50+”.
4 modułowe kursy szkoleniowe z zakresu kompetencji kluczowych, które będą mogły być realizowane razem lub oddzielnie jako niezależne jednostki kursowe.
Wytyczne dla trenerów/organizatorów kształcenia w zakresie wdrażania i prowadzenia kursów z zakresu kompetencji kluczowych dla osób 50+.

REZULTATY BĘDĄ SKUPIAĆ SIĘ NA 4 Z 8-MIU KOMPETENCJI KLUCZOWYCH
Umiejętność rozumienia i tworzenia informacji
Kompetencje cyfrowe
Kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się
Kompetencje w zakresie przedsiębiorczości
Konsorcjum
Projekt realizowany jest w partnerstwie instytucji z sektora edukacji osób dorosłych z Polski, Francji, Norwegii i Hiszpanii.
Deinde Sp. z o. o.
Lider
Polska
INERCIA DIGITAL SL
Partner
Hiszpania
Stiftelsen Mangfold i arbeidslivet
Partner
Norwegia
Media

Zastrzeżenie:
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.