Reaching the Stars
Erasmus+

Cele projektu
Celem projektu jest opracowanie pedagogicznego materiału offline i cyfrowego pedagogicznego materiału online, który można wykorzystać z dorosłymi uczniami; oraz poszerzanie i rozwijanie umiejętności doradców (jako tutorów / nauczycieli / trenerów / edukatorów / pracowników socjalnych / techników / psychologów, między innymi, w zależności od kontekstu), którzy wspierają tych dorosłych uczniów; i w ten sposób przełamywać nowe podstawy poradnictwa i poradnictwa przez całe życie.
Środowisko ponadnarodowe da uczestnikom szansę na lepsze zrozumienie podobieństw i różnic między różnymi obszarami Unii Europejskiej. Zachęci to dorosłych uczących się do poszukiwania możliwości oferowanych im w całej Europie. Jednocześnie poprawi umiejętności zawodowe kadry każdego partnera, a tym samym zbuduje zdolność organizacyjną do działania na szerszym poziomie europejskim. Wybierając dorosłych uczniów do LTTA, partnerzy projektu będą preferować uczestników o mniejszych szansach, co pomoże w budowaniu integracji w dziedzinie edukacji dorosłych.

Implementacja

PLANOWANE DZIAŁANIA W PROJEKCIE REACHING THE STARS:
4 międzynarodowe spotkania projektowe (po jednym w każdym partnerze) wraz z regularnymi spotkaniami wirtualnymi.
Transnarodowe krótkoterminowe wspólne szkolenie dla pracowników i dorosłych słuchaczy.
Wydarzenia upowszechniające, aby podzielić się wynikami partnerstwa strategicznego z co najmniej 160 uczestnikami, którzy są powiązani i / lub zainteresowani naszym projektem.
Rezultaty
Materiały offline zawierające wskazówki i porady.
Materiały offline dla dorosłych słuchaczy.
Cyfrowe materiały online zawierające poradnictwo i doradztwo.
W tym projekcie będziemy badać / prezentować / testować różne praktyki w celu promowania motywacji dorosłych uczniów, poczucia własnej skuteczności, poczucia własnej wartości i orientacji na przyszłość oraz tworzyć materiały pedagogiczne (Rezultat projektu 2), aby umożliwić dorosłym uczniom dostrzeżenie pełnego potencjału w sobie.
Działania obejmą desk research, dwie ankiety, wywiady grup fokusowych, pilotaż i testowanie.

Transnarodowy podręcznik najlepszych praktyk poradnictwa i poradnictwa w uczeniu się dorosłych:
Przegląd teorii.
Przegląd wyników ankiety i grup fokusowych.
Zestawienie przykładów najlepszych praktyk.
Podręcznik może być wykorzystywany jako narzędzie pedagogiczne pomagające dorosłym uczącym się w ustalaniu i krystalizowaniu zarówno celów średnio-, jak i długoterminowych.
Narzędzie to będzie dostępne na stronach internetowych każdego partnera.
Pedagogiczna gra karciana dla dorosłych słuchaczy
Materiały offline, które pomogą dorosłym uczniom wizualizować swoje kompetencje i cechy, a tym samym poszerzać ich horyzonty na przyszłość. Zarówno kontekst społeczno-kulturowy, jak i indywidualne kompetencje i cechy wpływają na zdolność dorosłego ucznia do kształtowania wizji przyszłości.
Rolą tego przypominającego grę narzędzia poradnictwa jest zwiększenie skali tych wizji, nawet w edukacji dorosłych, i pomoc dorosłym uczącym się w dostrzeżeniu ich pełnego potencjału.
Cyfrowe narzędzie internetowe do promowania motywacji, autorefleksji, poczucia własnej skuteczności, poczucia własnej wartości i orientacji na przyszłość. Pytania dotyczące narzędzia internetowego zachęcą dorosłych uczniów do autorefleksji i ułatwią dzielenie się swoimi przemyśleniami z nauczycielami. W związku z tym narzędzie internetowe będzie odpowiednie do wykorzystania w spotkaniach doradczych i doradczych oraz do samooceny przez dorosłych słuchaczy.
Materiały online będą swobodnie dostępne na stronach internetowych każdego partnera przez co najmniej 5 lat.

Konsorcjum
Työväen Akatemia
Lider
Finlandia
In Progress
Partner
Włochy

Zastrzeżenie:
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.